Dec 16, 2008

Patung Anak Lembu Samiri

Assalamualaikum...

yg mulia ustaz...

apakah pandangan ustaz mengenai lahirnya anak-anak lembu samiri seperti yang didakwa oleh orang-orang yahudi? ini kerana saya telah menerima e-mail dari seorang teman menunjukkan anak-anak lembu samiri ini yang berwarna merah telah pun dilahirkan... apakah komen ustaz? - maaf sebab soalan ni takde kene mengene dengan feqh!!!

Jawab:

Kenapa kita risaukan anak2 lembu Samiri itu? Yang kita perlu risaukan sekarang ialah kelahiran negara haram Israel di Palestine. Samiri dan patung lembunya itu sudah menjadi bahan sejarah, kita sekarang berdepan dengan sesuatu yg real, bukan cerita tahyul Samiri tapi regim ganas Yahudi pimpinan Sharon yg sedang menyembelih umat Islam. Sharon bukannya Samiri. Kita takut, impian sebahagian kita nak sembelih lembu-lembu Samiri, tapi hakikat yg sedang berlaku umat Islam Palestine yg sedang disembelih. WaLlahu a'alam

1 comments:

Anonymous said...

jawapan best! pasal lembu merah pun nak pening
satu hal betullah umat akhir zaman nie!pasal
manusia , muslim , mukmin ???
ALLAH bimbinglah kami semua dari jalan kekufuran,golongkanlah kami dalam golongan orang2 yang bersyukur , orang2 yang bersabar , orang2 yang rukuk , capaikanlah kepada kami kemenangan atas kaum musyirikin dan munafiqin!

Post a Comment